Ο Αλέξης Τσίπρας στο Συνέδριο Future of Retail 2022 της ΕΣΕΕ


Στο Συνέδριο «Future of Retail 2022» που διοργανώνει η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας θα συμμετάσχει ο Αλέξης Τσίπρας, συμμετέχοντας σε συζήτηση με τη δημοσιογράφο, Μαρία Νικόλτσιου.

Συζήτηση με τη δημοσιογράφο, Μαρία Νικόλτσιου, θα έχει σήμερα, στις 17:30, ο Αλέξης Τσίπρας στο πλαίσιο του Συνεδρίου «Future of Retail 2022» της ΕΣΕΕ, στην Αθήνα.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, το οποίο θα ολοκληρωθεί την Κυριακή, θα συζητηθούν οι παγκόσμιες τάσεις του λιανικού εμπορίου, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που προκαλούν ο ψηφιακός και ο «πράσινος» μετασχηματισμός της οικονομίας και της επιχειρηματικότητας, οι τεχνολογικές καινοτομίες που αλλάζουν την αγοραστική εμπειρία στο φυσικό κατάστημα.

Την επίσημη έναρξη των εργασιών του συνεδρίου θα κηρύξει ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Στο συνέδριο θα συμμετέχουν περισσότεροι από 800 σύνεδροι, εκπρόσωποι εμπορικών συλλόγων όλης της χώρας, καθώς και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων και μεγάλων εμπορικών επιχειρήσεων. Το Σάββατο θα μιλήσει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης.

Ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννης Στουρνάρας θα δώσει στο συνέδριο τις επικαιροποιημένες εκτιμήσεις της ΤτΕ για την ελληνική οικονομία, το εμπόριο και την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα ενώ θα μετέχουν επίσης ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, ο υφυπουργός Ανάπτυξης, αρμόδιος για θέματα Έρευνας και Τεχνολογίας Χρίστος Δήμας, η υφυπουργός Εργασίας αρμόδια για θέματα Δημογραφικής Πολιτικής και Οικογένειας Μαρία Συρεγγέλα​ και η ​υφυπουργός Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δόμνα Μιχαηλίδου. Στο συνέδριο θα παρέμβει ​ο Κώστας Μπακογιάννης, δήμαρχος Αθηναίων, ο Γιώργος Πατούλης, περιφερειάρχης Αττικής και η Έφη Αχτσιόγλου βουλευτής- τομεάρχης Οικονομικών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία.

Ανάμεσα στις διεθνείς προσωπικότητες και τους θεσμικούς εκπροσώπους του εμπορίου που έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους με φυσική παρουσία ξεχωρίζουν:

Ο Ζακ Κρίσελ, πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ενώσεων Λιανικού Εμπορίου (FIRA), ο οποίος επισκέπτεται θεσμικά για πρώτη φορά τη χώρα μας. Πρέπει να σημειωθεί ότι η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) εκπροσωπεί αποκλειστικά το ελληνικό λιανεμπόριο στη FIRA, που είναι η μεγαλύτερη παγκόσμια οργάνωση λιανικού εμπορίου με έδρα τη Νέα Υόρκη.

Η Κρίσλ Ντέλμπεργκ, γενική διευθύντρια της EuroCommerce, της Ευρωπαϊκής Ένωσης Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου.

Ο Σκοτ Κέϊς, αντιπρόεδρος Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικού Εμπορίου των ΗΠΑ (NRF), με έδρα την Ουάσιγκτον

Ο Σελβάν Μοχάμτας Ντου Μένιλ, γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Πολυκαταστημάτων.

Η Λουτσία Κουσμάνο, επικεφαλής οικονομολόγος και αναπληρώτρια διευθύντρια του τμήματος Επιχειρηματικότητας, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Κέντρου Επιχειρηματικότητας, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, Περιφερειών και Πόλεων του ΟΟΣΑ.

Ο Καρλ Μπένεντικτ Φρέϊ, επικεφαλής οικονομολόγος και διευθυντής του προγράμματος «Το μέλλον της εργασίας» του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, θα μιλήσει για τις αλλαγές στην αγορά εργασίας και τις επιπτώσεις στους εργαζομένους από τη ψηφιακή μετάβαση κρατών και επιχειρήσεων.

Επιπλέον, θα παρουσιαστεί η Ευρωπαϊκή έκθεση Retail 2040 από τον Τότι Κονιόλα, γενικό διευθυντή του Ινστιτούτου Insight Foresight Institute (IFI) ενώ θα παρουσιαστούν και προτάσεις και καινοτομίες για όλα τα θέματα που συνθέτουν την «προβληματική» του Future of Retail, γύρω από τις δυνατότητες και τις προκλήσεις της ψηφιακής και πράσινης μετάβασης των επιχειρήσεων.

Οι βασικές θεματικές ενότητες που θα απασχολήσουν τις εργασίες του Future of Retail 2022 είναι:

  • Οι ψηφιακές τεχνολογίες που αλλάζουν το εμπόριο
  • Μεταμορφώνοντας τα καταστήματα μέσα από την τεχνολογία
  • Εμπόριο και Βιωσιμότητα
  • Έξυπνες Συναλλαγές και Νέες Τάσεις στις Πληρωμές
  • Η τεχνητή νοημοσύνη στο λιανικό εμπόριο
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και καινοτομία
  • Η βιομηχανία της μόδας μετά την πανδημία
  • Έξυπνες πόλεις και εμπόριο
  • Τα πολυκαταστήματα στο κέντρο των πόλεων
  • Η μόδα την εποχή της ψηφιακής αναπαραγωγής της
  • Το αποτύπωμα του τουρισμού στο λιανικό εμπόριο
  • Η επίδραση της τεχνολογίας στην εργασία και τις επιχειρήσεις.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο >>

Πηγή:ieidiseis