Μίλαν: «Χρυσό» deal ύψους 150 εκατ. ευρώ με την PUMA


Η πρωταθλήτρια Ιταλίας, Μίλαν, υπέγραψε μία σημαντική συμφωνία με την εταιρία αθλητικών ειδών PUMA.  

Μετά την επιστροφή της στην κορυφή του Ιταλικού ποδοσφαίρου, η Μίλαν υπογράφει την επέκταση της συνεργασία της με την εταιρεία αθλητικών ειδών, Puma, για ακόμη πέντε χρόνια, παραμένοντας ο επίσημος συνεργάτης παροχής αθλητικού υλικού της ομάδας.

Η συνεργασία τους ξεκίνησε το 2018, όταν η γερμανική μάρκα αθλητικών ειδών διαδέχθηκε την Adidas ως προμηθευτής του ιταλικού συλλόγου, όμως τώρα το deal που υπογράφκε είναι πιο κερδοφόρο για τους «ροσνέρι».

Αναλυτικότερα, η νέα συμφωνία προβλέπει την πώληση στην Puma των δικαιωμάτων ονομασίας του αθλητικού κέντρου Vismara, το οποίο φιλοξενεί τους αγώνες των ομάδων νέων και γυναικών. Το κέντρο θα αλλάξει το όνομά του και θα μετονομαστεί σε «PUMA House of Football».

{https://twitter.com/acmilan/status/1542076715299753992}

Το «PUMA House of Football» θα επενδύσει στην επόμενη γενιά παικτών νέων στο Μιλάνο και θα συμβάλει στη στήριξη της συνεχούς ανάπτυξης του γυναικείου ποδοσφαίρου, ενώ αναφέρεται ότι θα φιλοξενεί εκδηλώσεις των χορηγών της ομάδας θέλοντας να δημιουργήσει ένα οικογενειακό κλίμα.

Σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιταλική ιστοσελίδα Calcio e Finanza, η συνεργασία θα έχει συνολική αξία 30 εκατ. ευρώ ανά σεζόν.

{https://twitter.com/acmilan/status/1542061058004844545}

Η Μίλαν τη σεζόν 2021/22 κέρδισε το ιταλικό πρωτάθλημα για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια, ενώ η επενδυτική εταιρεία RedBird Capital Partners συμφώνησε να αγοράσει τους επτά φορές πρωταθλητές Ευρώπης αντί 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ.

«Αυτό είναι ένα φανταστικό βήμα για τη συνεργασία μας με την Μίλαν, δύο επωνυμίες με έμφαση στη διαφορετικότητα, τη συμμετοχή, την καινοτομία, τις επιδόσεις και την ποδοσφαιρική κουλτούρα», δήλωσε ο Μπιόρν Γκούλντεν, Διευθύνων Σύμβουλος της Puma.

«Στόχος μας είναι να προωθήσουμε την καινοτομία στις επιδόσεις και τα ρούχα εντός και εκτός γηπέδου. Θέλουμε να συνεχίσουμε να είμαστε δύο από τις πιο βιώσιμες μάρκες στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο και να υποστηρίζουμε τις γυναικείες ομάδες. Αυτή η συνεργασία θα δει επίσης την PUMA να επενδύει στο “PUMA House of Football”. Αυτό θα είναι ένα ξεχωριστό μέρος για να αναπτύξουμε μελλοντικά αστέρια στην Μίλαν και να φέρουμε και τα δύο μπράντ πιο κοντά».



Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο >>

Πηγή: ieidiseis.gr